Pasaules Mutes veselības diena
20. martā tiek atzīmēta Pasaules mutes veselības diena, kuras mērķis ir veicināt iedzīvotāju izpratni un papildināt zināšanas par mutes veselību, akcentējot mutes un zobu kopšanas nozīmi.
Pasaules Ūdens diena
Katru gadu 22.martā tiek atzīmēta Pasaules Ūdens diena, kuras mērķis ir pievērst uzmanību ūdens resursu pieejamībai un kvalitātei un aicināt katram cilvēkam apzināties ūdens vērtību. Latvijā šī diena tiek atzīmēta kopš 1996.gada.
Kur rodas elektroenerģija?
Sadarbojoties dabaszinību un dizaina un tehnoloģiju skolotājiem, tika izstrādāts projekta darbs 5.a un 5. b klasē. Izstrādes laiks bija no 20. februāra līdz 10. martam. Darba izstrādei bija nepieciešamas 4 dizaina un tehnoloģiju un 4 dabaszinību stundas, vēl papildus 2 stundas- prezentācijas izveidei un darba prezentēšanai.
Dāvinām dzejoļus Pasaules dzejas dienā
Inčukalna pamatskolas skolēni un skolotāji dāvina video dzejas izlasi visiem, kam patīk lasīt un klausīties.
3.Vieta novada olimpiādē matemātikā
Apsveicam un varam lepoties ar mūsu 5a.klases audzēkni Tomasu Čeksteru par iegūto 3.vietu matemātikas olimpiādē 2.posmā. Kā arī sakām paldies Aivai Švikulei, par skolēnu sagatavošanu olimpiādei.
Ciemos pie Turaidas Fogta
Projekta “Skolas soma” ietveros 4. klase šodien apmeklēja Turaidas muzejrezevātu. Mēs izvelējāmies piedāvāto programmu “Ciemos pie Turaidas Fogta”.
Pavasara brīvlaiks ir klāt
Kas tur jau klauvē pie skolas durvīm..? Urrā, tas ir viņš - tas ir mūsu brīvlaiciņš!
No 13.-17.03. cītīgi atpūšamies, lai jauniem spēkiem un dzirkstošu enerģiju atgrieztos skolā 20. martā!
Ārkārtas palīdzības izsaukuma numura diena
11. februārī visā Eiropas Savienībā atzīmēja vienotā ārkārtas palīdzības izsaukumu numura 112 dienu, kuras ietvaros Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) Siguldas daļas komandieris Uldis Millers viesojās pie 3.b klases bērniem.
7. klases projekta darbs par viduslaiku kārtām
Februārī 7. klases skolēni Latvijas un pasaules vēstures stundās, apgūstot tēmu par sabiedrību viduslaikos, gatavoja pils, klostera, lauku ciema un pilsētas maketus. Katra grupa centās iejusties viduslaiku kārtu sabiedrības lomās un iepazīstināt klātesošos ar pārstāvētās kārtas ikdienas dzīves raksturojumu.
Otrās tikšanās ar partneru skolām Bulgārijā un Kiprā notikušas.
Erasmus + projekts “Intelligent Learning – eCreativity – eDiversity” KA220-SCH-Cooperation partnerships in School Education” turpinās ar nākamo “pieturas” punktu – otrajām video konferencēm starp Inčukalna pamatskolas 4. un Kipras Tomasos skolas 4. klasi, kā arī mūsu 5.b klasi un Bulgārijas Sofijas 31. vidusskolas 4. klasi.