Šī tīmekļa vietne izmanto sīkfailus, lai mēs varētu Jums nodrošināt vislabāko lietotāja pieredzi. Turpinot pārlūkot šo vietni, Jūs piekrītat sīkfailu izmantošanai.  Lasīt vairāk par sīkfailiem, ko izmantojam, un to, kā mainīt Jūsu iestatījumus

Inčukalna pamatskola - Vai viegli būt par skolotāju?

INČUKALNA PAMATSKOLA

Vai viegli būt par skolotāju?

 Projekta Nr.8.3.5.0/16/I/001 „Karjeras atbalsts izglītojamiem vispārējās un profesionālās izglītības iestādēs” ietvaros 2018.gada 5.oktobrī 9.klases skolēni iepazinās ar skolotāja profesiju. No rīta 9.klase apsveica skolotājus un tālāk devās iejusties skolotāja lomā un vadīt pirmo stundu.

 

Dārta. Es mācīju 3.a klasei angļu valodu. Pārsvarā mēs spēlējām dažādas spēles. Man personīgi ļoti patika, ceru, ka bērniem arī. Man šo stundu nebija grūti vadīt, jo man ļoti patīk darboties ar bērniem, vēl jo vairāk ar ļoti atsaucīgiem bērniem. Domāju, ka skolotājam būt nav viegli, bet tas ir arī ļoti atkarīgs no pašiem bērniem, kurus ir jāmāca.  Man bija viegli, jo bērni bija forši un atsaucīgi.

Dace. Es vadīju stundu 4.b klasē matemātiku. Man ļoti patika, ceru, ka bērniem arī. Pasniedzu  jauno vielu un centos stāstīt visu no savas pieredzes un zināšanām, pēc tam mēs pildījām uzdevumus. Bērni bija ļoti paklausīgi, un es biju apmierināta ar stundas darbu.

Lilija. Es mācīju 1.b klasei vizuālo mākslu. Būt par skolotāju bija interesanti. Nebija baigi viegli, bet nebija arī baigi grūti. Man patika pats process paskaidrot darbu, ko stundā vajag pildīt, un palīdzēt. Bet bija nedaudz kaitinoši, ka daži bērni runāja. Bet tā kā lielākā daļa bērnu bija paklausīgi, man patika būt par skolotāju.

Patrīcija. Es 1.klasei mācīju mājturību. Es izdomāju un sarunāju ar skolotāju, kādu rokdarbu dosim bērniem taisīt. No papīriem griezām gabaliņus, līmējām kopā un izveidojām medūzas un mākoņus. Man stundu vadīt patika, jo bija viegls priekšmets un interesanti kopā ar bērniem taisīt rokdarbus. Manuprāt būt skolotājai galīgi nav viegli, jo daudz laika jāvada stundas plānošanai. Tas, ja to dara visu laiku, paliek ļoti nogurdinoši.

Eduards. Es mācīju 4.klasi. Mans uzdevums viņiem bija mācīt latviešu valodu. Pēc manām domām par skolotāju būt ir diezgan viegli. Viss ir atkarīgs no skolēniem pašiem, piemēram, klase, kuru es mācīju, bija saprātīga. Bet ir klases, kuras uzvedas slikti, runā, spēlē telefonu vai nodarbojas citām blakus lietām, tad skolotājam ir grūti mācīt.

Dāvids. Man patīk mācīt sportu 2.klasei, bet nepatika, cik nepaklausīgi bija bērni. Tas bija grūti.

Viktorija. Es kopā ar Dāvidu mācīju 2.klasi. Es nevēlētos strādāt par skolotāju, jo tas ir sarežģīts darbs. It īpaši, ja jāsavalda daudz mazu bērnu, kuri neklausa.

Roberts. Man patika iejusties skolotāja lomā. Man vajadzēja mācīt angļu valodu 5.klasei. Man patika mācīt angļu valodu, jo es to pats saprotu. Man patika, jo visi mani klausīja un strādāja. Es uzskatu, ka par skolotāju būt ir viegli, ja bērni tevi klausa.

Paula. Es mācīju 7.klasei matemātiku. Man patika, jo skolēni bija mierīgi. Man likās, ka būs grūtāk. Bija ļoti neierasti būt par skolotāju.

Atis. Es biju skolotāja palīgs. Es palīdzēju novadīt matemātikas stundu 7.klasei. jaunā skolotāja neizplānoja stundu līdz galam un vajadzēja sameklēt vēl papildus uzdevumus. Strādāt par skolotāju bija grūti, jo pa brītiņam vajadzēja ieskatīties savos pierakstos.

Evita. Es mācīju 3.b klasei mūziku. Bērni uzvedās labi, bija paklausīgi, centās mācīties. Man patika būt par skolotāju.

Jeļisaveta. Mēs kopā ar Evelīnu vadījām pasaules vēstures stundu  8.klasei. Viņi bija ļoti mierīgi un paklausīgi. Esmu priecīga par to, ka man bija tāda iespēja kļūt par skolotāju uz vienu dienu. Bija ļoti nepierasti pastrādāt par skolotāju. Es sapratu, ka tas darbs nav tik viegls, kā izskatās no malas, un negribētu kļūt par skolotāju.

Evelīna. Skolotāju dienā mēs ar Ļisu vadījām pasaules vēstures stundu 8.klasei. Skolēni bija diezgan mierīgi un klausīja, bet man bija grūti, jo es nebiju īsti labi sagatavojusies runāt un paskaidrot. Traucēja arī uztraukums. Manuprāt ir grūti būt skolotājai, jo ir jāmāk mierīgi runāt, izturēties ar cieņu un saprast katra skolnieka niķus.

Kristaps. Man patika būt par skolotāju, jo stundā visi mani klausīja. Un bērniem patika tā stunda, kuru es viņiem mācīju.

Skolēnu pārdomas apkopoja Rita Bikše

ozio_gallery_nano

SKOLAS ADRESE:

 

Zvaigžņu 2, Inčukalns,

LV-2141

Direktors: Kaspars Kiris 

mob. tālrunis: 28451134
e-pasts: kaspars.kiris@incukalns.lv

fakss:

67977275
e-pasts: incukaln@latnet.lv

Direktora vietniece

māc. jaut.

Irēna Ņikitina

mob. tālrunis: 29145337

e-pasts: irena.n@inbox.lv

STUNDU LAIKI:

 

0. stunda 8.10 - 8.50
1. stunda 9.00 - 9.40
2. stunda 9.50 - 10.30
3. stunda 10.40 - 11.20
pusdieno 1.-3. klase
11.20 - 11.50
4. stunda 11.50 - 12.30
pusdieno 4.-9. klase
12.30 - 13.00
5. stunda 13.00 - 13.40
6. stunda 13.50 - 14.30
7. stunda 14.40 - 15.20
8. stunda 15.30 - 16.10

Kā mūs atrast...